کاربران اندرویدی رکورد زدند

9 آبان 1396
کاربران اندرویدی رکورد زدند

شرکت تحلیل کارکرد اپلیکیشن موسوم بهApp Annie   در آخرین گزارش شاخص بازار خود اعلام کرده است ،که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ ،یعنی در تابستان سال جاری میلادی ،کاربران حدود ۳۲۵ میلیارد ساعت زمان خود را صرف دانلود و کار کردن با اپلیکیشن ‌های اندرویدی کرده‌اند. این رقم حاکی از آن است که اپلیکیشن ‌های کاربردی سیستم عامل اندروید حدود ۴۰ درصد رشد داشته‌اند و انتظار می‌ رود این رقم همچنان در ادامه سال جاری حفظ شود.

این شرکت همچنین برآورد می ‌کند که فروشگاه‌ های اینترنتی پلی استور گوگل و اپ استور اپل تا سال ۲۰۲۱ به مرز ۲۴۰ میلیارد دانلود نزدیک خواهند شد. تحلیلگران انتظار دارند ،کاربران ظرف چهار سال آینده بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار پول صرف دانلود و نصب برنامه ‌ها و اپلیکیشن های موبایلی کنند.

بر اساس آمار ،پرداخت هزینه‌ های درون برنامه‌ای در دانلود و نصب این اپلیکیشن ها نیز رو به رشد و افزایش است که می تواند نشان دهنده این باشد که کاربران گوشی‌ های اندرویدی هنوز هم به برنامه ‌های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل اطمینان و اعتماد دارند و حاضرند برای استفاده از آن ها ،پول پرداخت کنند.

میزان دانلود اپلیکیشن ‌های اندرویدی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ،۱۲۵ درصد رشد داشته است و این در حالیست که میزان دانلود اپلیکیشن ‌های سیستم عامل  iOS،در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ،دارای رشد ۱۱۵ درصدی بوده است. این آمار و ارقام نشان می دهند که کاربران اندرویدی در دانلود و استفاده از اپلیکیشن ‌های مطابق با سیستم عامل گوشی خود ،از کاربران گوشی های با سیستم عامل iOS سبقت گرفته اند.

هندوستان بعنوان یکی از کشور های پرجمعیت در جهان ،یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش رشد دانلود برنامه ‌ها و اپلیکیشن ‌های اندرویدی محسوب می شود. به گونه ای که این رقم در ۱۲ ماه گذشته در کشور های جنوب آسیا دو برابر شده است.

نوشته های مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیگاهی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر میدهد.