PC بزرگ ترین هارد دیسک اکسترنال ویژه

11 شهريور 1396
 PC بزرگ ترین هارد دیسک اکسترنال ویژه

وسترن دیجیتال از پر ظرفیت ‌ترین ذخیره‌ ساز ویژه کامپیوتر های دسکتاپ در جهان رونمایی کرد. ذخیره ‌ساز قدرتمندی که قادر است ۲۰ ترابایت داده‌ ها را ذخیره‌ سازی کند. این محصول برای آن گروه از کاربرانی آماده شده است ،که تمایل دارند محتوای دیجیتالی خود را همواره به شکل آفلاین در دسترس داشته باشند. این ذخیره ‌ساز قدرتمند که ویژه کامپیوتر های دسکتاپ طراحی شده به یک آداپتور تامین کننده برق خارجی نیاز دارد.

هارد دیسک جدید My Book Duo از سری Western Digital Red بوده و از فناوری بهینه ‌سازی شده Raid برای دستیابی به حداکثر سرعت انتقال یعنی ۳۶۰ مگابایت بر ثانیه استفاده می‌ کند. این ذخیره‌ ساز به شما اجازه می ‌دهد ،یک کتابخانه محتوایی دیجیتالی را به راحتی ایجاد کنید. ذخیره‌ ساز جدید RAID به کاربر این توانایی را می‌ دهد ،تا در سریع‌ ترین زمان ممکن اسناد تجاری ،تصاویر و فیلم ‌ها را میان دستگاه‌ های مختلف جا به ‌جا کند. My Book Duo در ظرفیت ‌های مختلف ۲۰ ،۱۶ ،۱۲ ،۸ ،۶ و ۴ ترابایت عرضه شده تا به نیاز های کاربران مختلف خانگی پاسخ دهد. وسترن دیجیتال همچنین میان‌ افزار RAID این هارد را بهینه ‌سازی کرده تا فرآیند مدیریت دو هارد RAID در زمان خواندن و نوشتن روی یک سیستم به بهترین شکل ممکن جواب دهد.

دستگاه فوق به یک درگاه USB-C و درگاه USB-A تجهیز بوده و پورت USB 3.1 آن از نسل ‌های ۱ ،۲ و ۳ پشتیبانی می‌ کند. در نتیجه ،بدون هیچ ‌گونه مشکلی با رابط نصب شده روی دستگاه‌ های مدرن و همچنین دستگاه ‌هایی که از پورت USB-A استفاده می‌ کنند. همچون دوربین ‌ها ،صفحه‌ کلید ‌ها ،پهباد ها ،کارت ‌خوان ‌ها و … کار می‌ کند. از نقطه نظر امنیتی این دستگاه همراه با مکانیزم محافظت از گذر واژه ‌ها و الگوریتم رمزنگاری ۲۵۶ بیت AES در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. این مکانیزم از طریق نرم ‌افزار طراحی شده از سوی وسترن دیجیتال در اختیار کاربران قرار می ‌گیرد. هارد دیسک My Book Duo در درجه حرارت ۵ تا ۳۵ درجه کار می‌ کند. هارد دیسک فوق با گارانتی سه ساله در اختیار کاربران قرار می ‌گیرد.

منبع : شبکه

نوشته های مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیگاهی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر میدهد.