افزایش سرعت wifi در گوشی اندروید
10 بهمن 1396
افزایش سرعت wifi در گوشی اندروید

دلیل اینکه کاربران دوست دارند سرعت اینترنت خود را افزایش دهند ،صرف زمان کمتر در هنگام دانلود یا آن ذهنیتی است که کاربران قدیمی اینترنت از سرعت پایین اینترنت در چند سال گذشته دارند ،می تواند باشد. در هر صورت برای افزایش سرعت اینترنت راهکار های زیادی وجود دارد که برخی از آن ها واقعی و بیشتر آن ها نیز غیر واقعی هستند. یکی از راه هایی که می تواند سرعت اینترنت وای فایی که با اندروید به آن متصل هستید را افزایش دهد ،استفاده از DNS های جهانی گوگل برای اینترنت می باشد. به طور معمول دی ان اس سرور های گوگل از زمان پاسخگویی کمتری نسبت به سایر DNS ها برخوردار هستند، که همین دلیلی قانع کننده برای افزایش سرعت اینترنت شما می باشد.

افزایش سرعت اینترنت گوشی های همراه

۱ .به Settings اندروید مراجعه کنید .۲ .در تنظیمات اندروید گزینه‌ی Wi-Fi را لمس کنید.۳ .انگشت خود را بر روی شبکه وای فایی که به آن متصل هستید برای چند ثانیه نگه داشته تا گزینه های آن نمایان شود.

۴ .گزینه Manage Network Settings را لمس کنید .۵ .در پنجره‌ی باز شده تیک گزینه Show advanced options را بزنید و گزینه IP settings را لمس کنید تا زیر گزینه های آن نمایان شود .۶ .حالت Static را انتخاب کنید.

۷ .اکنون گزینه های بیشتر برای شما نمایان خواهد شد. ما با دو گزینه DNS 1 و DNS 2 کار داریم.

۸ .دو گزینه DNS 1 و DNS 2 را مطابق اطلاعات و با کمک تصویر زیر وارد کرده و سپس گزینه SAVE را لمس کنید.

دی ان اس های عمومی Google

DNS 1: 8.8.8.8

DNS 2: 8.8.4.4

نکته :در صورتی که با تنظیم دی ان اس های گوگل تغییر زیادی در اینترنت خود احساس نکردید ،دی ان اس زیر را نیز تست کنید:

DNS 1: 4.2.2.4

نوشته های مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیگاهی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر میدهد.